Sunday, April 17, 2011

Letih tul !!!



Dah dekat 4 hari tak tulis apapa. Nway, aku memang letih , lesu, barai..last week drive balik ke KL, dari kemaman kul 10 malam, sampai kul 1 pagi kat bangi...kul 2 lebih baru tido, bangun subuh pas tu breakfast, pagi tu gi umah bro buat photoshoot dekat separuh hari..letih bai...balik mlm tu ke alamanda lak..jalan ngan wife and ipar..kaki dah naik gigil nie...balik umah terus tumbang..esok pagi hari jumaat gi hospital bwk wife gi checkup kat An-Nur bangi..sampai pagi..register...checkup lepas jumaat...abis checkup..amik nafas skit..then terus ke Nilai..wife nak beli mesin jahit..SINGER..setel jek membeli mesin jahit..terus shoot ke Bangi...sampai bangi..sket lagi nak landing..terus ke ICity..makan kat Ar-Rawsha...makanan Arab...peh perut penuh..mata mula berat...drive balik ke bangi dari Shah Alam..yg dalam keta pon sume dah lentoq..aku dah risau dah nie..bukan pe..takut aku skali lentok...aku ni kalau yg dalam keta sume tido..mungkin2 aku gak layu...so..aku tarik tangan wife aku bila aku rase cam nak layu...(sian ayg..sorry ekk..)..blk umah sampai lepas solat terus tumbang...esok ari sabtu dalam kul 11 pagi dah packng masuk barang dlm keta..terus gi KL lak..wife nak carik handphone ..dia lama mingidam dah tu..hihi...takpela...ronda2 dlm Pertama complex..jumpa la hp yg dia nak..tak cite byk..terus beli...then terus push off ke kemaman...sampai umah ngam2 Maghrib..so..tu le activity weekend yg penat sgt..aku ingat cuti 3 hari tu...1 hari aku kat atas jalan kira2nye...klah..ni pon rase ade balance2 lesu tak abis buang lagi...jus VeMMa aku tak sampai lg lak tu..:( oklah..aku landing dulu..k..slm

0 comments:

Post a Comment

IT ALL STARTS HERE........ Headline Animator

IT ALL STARTS HERE........