Thursday, June 23, 2011

Update...23rd June 2011

Salam semua, semenjak anak aku lahir nie..bz semacam jek aku nie..nak update blog pon tak dan, anyway..aku update le skit apapa yg berlaku utk sepanjang minggu nie dalam satu post..
   Last week, 1st client/investor Public mutual aku dah aku register, since bandar seri putra nie lebih dekat dengan seremban, so aku pon submit investor registration form kat sana, alhamdulillah semua selesai, aku proposed utk invest dalam Public Ittikal, tapi pada 16th June aritu Fund nie dah close, so..
based on perfoirmance , aku pon invest kan EPF client aku nie dalam PSIEF, track record nampak bagus..insyallah.
   This week jugak aku buat business card aku utk Public Mutual and Vemma, 2 in 1, so senang skit kerja2 promotion , aku dah bagi few kat my bro, and next kat kakak ipar aku utk tabur kat member2 terdekat. Insyallah, ade rezki x kemana.
   Hari Selasa lepas jugak aku bawak wife and our little Ummar jalan2 kat Jusco Balakong...saje boring dok umah, bangun pagi, tanye wife aku nak jalan tak?..die senyum sampai telinga dengor aku ngajak ..(pantang ajak jalan..hihi :))..terus ke Jusco, beli barang skit and makan kant Old town Kopitiam..jalan2 sampai kul 5 ptg kot..then terus balik umah...Ummar dari pegi sampai balik dok bedengkor dalam kantung yg maklang die bagi tu...tgk die tdo ..syok la plak..aku l;ak naik ngantuk..huh..:)
  Hari nie..aku and wife nak kuar gi Jusco balik utk ambik spec mata yg die tempah haritu...dah siap..so ade la reason nak kuar jenjalan kan..sambil ambik spec..hihi...Ummar rasenye kena tinggal nie..coz nak kuar kejap..lagipon ramai orang kat umah...harap dia tak wat hal..susu dah bagi ..kalu tak cukup..reheat yg dalam fridge..kalau merengek gak..dokong la Ummar nie..sampai diam...setakat nie ..ok jek..oklah..gerak dulu...bila2 aku sambung lagi..salam

0 comments:

Post a Comment

IT ALL STARTS HERE........ Headline Animator

IT ALL STARTS HERE........